چگونه به فولدرهای قفل شده در ویندوز 7 دسترسی پیدا کنیم؟
نوشته شده توسط : امین

حتما در ويندوز7 با نشان جديدي که به‌صورت يک قفل کنار برخي از فولدرها ظاهر مي‌شود، مواجه شده‌ايد. اين نشان به‌ويژه هنگامي نمايان مي‌شود که با بخش تنظيمات به ‌اشتراک‌گذاري کمي کار کنيد و فولدر را به اشتراک بگذاريد. در برخي موارد، شما نياز به دسترسي به اطلاعات درون فولدرهايي داريد که قفل هستند و ويندوز اجازه دسترسي به شما را نمي دهد و در اين مواقع اين ترفند بسيار کاربردي است. براي حذف اين نشان بايد به کاربر اجازه بدهيم به آن فولدر دسترسي خواندن داشته باشد که در ادامه ترفند به نحوه انجام اين کار مي پردازيم.
براي اين‌کار :
روي فولدري که نشان قفل دارد، کليک راست کنيد و Properties را انتخاب کنيد. از آنجا به تب Security رفته و سپس دکمه Edit را کليک کنيد. مي‌بينيد که فهرستي از کاربران و گروه‌ها به آن فولدر دسترسي دارند، اما کسي که دسترسي ندارد، گروه Users است. روي دکمه Add بزنيد و عبارت Users را در کادر پاييني وارد کنيد و روي دکمه CheckNames بزنيد. در اين حالت، نام کامپيوتر شما به ابتداي آن اضافه‌ مي‌شود. حالا پنجره را OK کنيد. در پنجره قبلي، آيتم Users اضافه شده است. روي آن کليک کنيد و گزينه‌هاي Read & Execute و List folder contents را انتخاب کنيد. بعد از تاييد مشاهده مي‌کنيد که قفل روي فولدر از بين رفته است!





:: موضوعات مرتبط: تزریق بوتاکس و ژل , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , بارداری بعد از لیپوماتیک , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز , 7 , ویندوز 7 , فولدر , فولدر قفل شده , دسترسی , ترفندهای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: